Uudet jäsenet:
Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä ammatikseen syömishäiriöistä sairastavien potilaiden kanssa työskentelevät henkilöt sekä henkilöt, jotka tekevät syömishäiriöihin liittyvää tieteellistä tutkimusta.

Mikäli haluat liittyä yhdistyksen jäseneksi täytät jäsenhakemuslomakkeen joka löytyy tästä: [Lomake]

Kysymykset jäsenyydestä ja liittymisestä voit lähettää sihteerille info@suomensyomishairioyhdistys.fi
Tervetuloa jäseneksi!

Vanhat jäsenet:
Jäsenyys yhdistyksessä on ensi vuodesta alkaen ilmainen. Jäsenyys vahvistetaan vuosittain täyttämällä jäsenyyslomake, joka löytyyy tästä: [Lomake]. Jäsenyyden vahvistamisesta lähetetään muistutus vuoden alussa.

Mikäli et halua enää olla yhdistyksen jäsen lähetät eropyynnön osoitteeseen web@suomensyomishairioyhdistys.fi.

Yhdistyksen jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin ja pääset verkkosivujen jäsenalueeseen, mistä löytyy yhdistyksen jäsenten kirjoittamat artikkelit, linkkejä uusiin tutkimusjulkaisuihin sekä koulutusmateriaalia. Jäsenenä sinulla on myös äänioikeus yhdistyksen vuosikokuksessa.