Apurahat NEDS 2018 kongressiin

Suomen syömishäiriöyhdistys jakaa kolme apurahaa NEDS 2018 kongressiin. Apuraha kattaa Early bird-osallistumismaksun (n. 650 €). Apurahan tarkoituksena on tukea Suomalaista syömishäiriötutkimusta ja apurahan saamisen edellytyksenä on hyväksytty esitys (poster/paper/workshop) kongressin ohjelmassa sekä voimassa oleva jäsenyys Suomen syömishäiriöyhdistyksessä. Tietoa abstrakteista ja kongressista löytyy osoitteesta: www.nedsconference.com.

Hakemus tehdään oheisella lomakkeella ja se lähetetään Suomen syömishäiriöyhdistyksen hallitukselle, joka arvioi hakemukset. Hakemuksen liitteeksi hyväksytty abstrakti. Hakemusten arvioinnissa huomioidaan tutkimuksen tieteellinen taso, aiheen valinta ja hyväksytty esitysmuoto.

hakemuslomake