Medlemskap

Som medlemmar i föreningen godkänns alla som professionellt arbetar med vård av eller vetenskaplig forskning kring ätstörningar.

Som medlem är du berättigad att delta i föreningens utbildningstillfällen och du får tillgång till medlemssektionen av webbsidorna, som innehåller artiklar skrivna av föreningens medlemmar, länkar till nya forskningsrön och material från skolningstillfällen. Alla medlemmar har även rösträtt vid föreningens årsmöte.

Från och med år 2020 behöver du inte längre förnya ditt medlemskap årligen. Alla medlemskap från år 2019 är i kraft och endast nya medlemmar behöver registrera sig via formuläret nedan.

Liity jäseneksi

* indicates required

Ifall du har frågor om medlemskap kan du ta kontakt med föreningens sekreterare på adressen info@suomensyomishairioyhdistys.fi
Välkommen med!