Hyvää joulua ja mielenkiintoista uutta vuotta

kuluva vuosi on kohta päättymässä ja on aika suunnata katsetta tulevaan. Vuoden vaihtuminen tuo mukanaan muutoksia syömishäiriöyhdistyksen toiminnassa. Minun puheenjohtajapestini päättyy ja yhdistystä johtaa jatkossa puheenjohtaja Elisabeth Juriloo ja varapuheenjohtaja Gudrun Kristmannsdottir. Minä puolestani haen uusia haasteita Pohjoismaisen syömishäiriöyhdistyksen (NEDS) puheenjohtajana.

Tämän vuoden suurin tapahtuma oli syyskuussa pidetty pohjoismainen NEDS 2016 kongressi. Kongressi oli erittäin onnistunut ja keräsi melkein 300 alan ammattilaista kaikista pohjoismaista. Jos et päässyt paikan päälle tai haluat vielä muistella niin kongressin verkkosivuilta (www.nedsconference.com) löytyy useimmat esitykset sekä Yasmina Silénin kirjoittama artikkeli tapahtumasta.

Syömishäiriöyhdistyksen koulutustoiminta jatkuu tutun tapaan kevään koulutuspäivillä. Tällä kertaa tarjoamme kaksi erillistä koulutusta. Perjantaina 5.5.2017 perehdymme pakkoliikuntaan psykoterapeutti Jyri Tammisen, fysioterapeutti Sirpa Isomäen ja dosentti Andreas Birgegårdin johdolla. Lauantaina 6.5 tarjoamme SASB-minäkuvanmittarin käyttökoulutuksen. Kouluttajina toimivat Andreas Birgegård ja Rasmus Isomaa. Tarkempi ohjelma hinta- ja paikkatietoineen julkaistaan kevättalvella.

Nyt on kuitenkin ensin vuorossa iloista ja rauhallista joulun aikaa ja toivotan teille kaikille hyvää joulua ja antoisaa uutta vuotta!

Rasmus Isomaa